








Produkując nasze artykuły dokładamy wszelkich starań, aby każdy z nich był możliwie najlepszej jakości. Od wyboru tkanin, poprzez najlepsze dostępne, hipoalergiczne wypełnienie, po mocne nici. Jeśli jednak z jakichś przyczyn chcesz zwrócić towar lub masz podstawy do jego reklamacji możesz skorzystać z opcji opisanych poniżej.
Przed zwrotem lub reklamacją serdecznie prosimy o kontakt.
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczynę reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią paragonu lub faktury.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
SUO URZĄD POCZTOWY TARNOWSKIE GÓRY 1 UL.PIŁSUDSKIEGO 12, SKRYTKA NR 180
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij je na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
SUO URZĄD POCZTOWY TARNOWSKIE GÓRY 1 UL.PIŁSUDSKIEGO 12, SKRYTKA NR 180
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria.